höst!

Äntligen, som jag har väntat på denna hösten!
Jag hade på mig både vinterjacka och halsduk idag,
då är det kallt. Fast min vinterjacka är inte jättevamt heller.
Wellwell, dagen slutade lika bra som den började.
Jag gjorde inte så mycket mer än observerade och tror
inte jag kommer göra så mycket mer. Kanske hålla i en
lektion någon gång. Sånt man märker.
Om mitt schema stämmer så slutar jag iaf klockan 12 imorgon.
Det uppskattas!
Har även klipptid klockan fem, vad jag ska göra då vet jag inte riktigt..

Hade egentligen planerat att träna idag. Fast jag tror inte det blir så.
Som den sanne latmasken jag är, så missar jag alldeles för mycket
kul på tv, haha!
Nejmen, jag tycker faktiskt att det är för sent att vara hemma klockan
22.00. Det är lite otaggande att bege sig iväg när det är så kallt och
mörkt också(jag klagar inte!) , därför får det bli hemmakväll för min del!


Kommentarer
Postat av: mia

verkligen :)

2009-09-29 @ 18:43:48
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0