Lat med gott samvete

Eftersom det blev rätt körigt igår, jag har blöt tvätt i hela lägenheten,
ska jag göra absolut ingenting idag.
Jag vill iofs ut och jogga igen, men jag har ingen kraft till det.
Fick till och med träningvärk från igår, hallå atleten!
Vi får se, kanske får energi till en liten runda powerwalk, haha.
Borde läsa igenom lite böcker med, fast vet inte riktigt vart jag ska börja.
Vi har börjat läsa ett kapitel i varje bok ungefär och hoppar till ett
nytt ämne varje dag. Det är lite förvirrande måste jag säga.
Imorgon slipper jag dock föreläsningar och seminarium, för jag är ledig.
Fast då ska jag inte vara lat, en dag i veckan räcker gott och väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0