redovsning - check!

Sådärja, nu var första redovisningen avklarad. Och den gick väl relativt bra.
Med tanke på vissa saker i alla fall. Nu är det över och det är väl huvudsaken.
Vart rätt tråkig dag, med information som man faktiskt redan visste om.
Var himla mycket från psykologi B, gymnasiet så skönt att man kände igen sig.
Senare på dagen skulle vi lära oss hur man skickar mejl, för det kan ju vara rätt svårt...?
Direkt hem till Andreas, som inte hade gjort nån mat till mig, för att köra till ica.
Nu är vi hemma och har beslutsångest för middagen. Varför ska det vara så krångligt
att bestämma sig för vad man ska äta?
Suck.. Imorgon ser jag fram emot en sovmorgon iaf och lite mer givande lektioner!

Kommentarer
Postat av: becka

Ja, nästa gång jag ska ner till Skåne åker jag inom dig:D

Jo det går bra, eller har ju bara haft en föreläsning, men läraren var kul och det var sjukt intressant så kommer nog gå bra :) Och nytt folk också, gjorde ju en hel del :)

Det går bra för dig nere i kristianstad också? :)

2009-09-07 @ 23:20:16
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0