sen kväll, tidig morgon

Jag är sååå-hååå trött. Kom hem rätt sent(jag hittade!) och vaknade vid halv tio imorse.
Blir man glad eller? nej, precis. Verkade som att hela byggnaden var vaken,
då kunde jag lika gärna stiga upp också.

Gårdagen var rätt trevlig. Började som sagt hos Tina, sen droppade det in lite folk då & då.
Vissa jobbigare än andra.. Att inte människor fattar att man inte vill lyssna mer, haha?
Slutade iaf med att vi hamnade på Banken och kollade lite Timbuktu.
Dansade lite, fick en klack genom foten, det gamla vanliga ungefär.
När vi sedan skulle hämta kläderna fick vi stå i kö i en halvtimme. Det förstörde
resten av kvällen, faktiskt. Man blir rätt otaggad då.
Vi köpte oss lite nattamat och promenerade hem. Folk blev förfärade när vi frågade om vägen:
Vi: Var är snabbaste vägen till Näsby?
De: Näsby? Det går inte fler bussar tyvärr.
Vi: Nej, men vi ska gå.
De: haha, ingen går till Näsby. Nej, det gör ingen..

Vi fattade ingenting, men vi klarade oss helskinnade minsann! 
 
Och ni som bor i Ronneby, var tacksamma för den goda skräpmat som finns där. 
Här fick jag en vegetarisk rulle som var 10cm lång, platt som en pannkaka och innehöll
sallad, gurka, rödlök.. Och kanske en liten tomat.
Tina fick en halv tallrik med i princip bara kyckling. Pah! Värt pengarna? Inte ens lite!


På G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0