sing to me

Tittade på Idol lite tidigare, som resten av sveriges befolkning, och blev rätt imponerad.
Tycker de flesta är riktigt bra i år, bättre än vanligt. Jag brukar mest bara vara intresserad
av alla auditions, men jag kommer nog att hänga med denna säsongen ändå.
Satt och funderade på hur kul det hade vart att vara så bra på något.
Speciellt sjunga, det är något som berör de flesta, dock på olika sätt & med olika resultat.
Men det hade varit himla kul, verkligen.
Jag får nöja mig med att jag är bra på att äta. För det är jag.



Jag hade nog passat bättre i juryn, helt klart!


Blev som sagt slappar-dag, men imorgon blire fullt ös igen.
Ska bli bullbak för hela slanten!
Har sagt att jag ska baka bullar hur länge som helst, men jag har inte
tagit tag i det. För det känns faktiskt rätt omständigt.
Passar på imorgon när jag ändå är ledig, har all tid i världen.. kind of.
Synd bara att ingen ska äta dem med mig.
Wellwell, mer till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0