söndag

Söndag som verkligen känns som söndag.
Inte gjort så mycket idag, men för ovanlighetensskull har jag
haft träning idag, det var kalaskul. Massa folk kom det, var knappt
så vi fick plats allihopa. Det var i alla fall skönt att få skrika lite.
Vet inte om de andra tyckte det, men det är ju inte så viktigt.
Sitter här och är lite smånervös inför imorgon.
Jag borde nog förbereda någon slags presentation.
Jag hatar verkligen att prata inför människor, tur att jag valt läraryrket..
Men det beror på att jag faktiskt BARA är 19 år. 4 år äldre än de som
går i nian. Det är lite skumt tycker jag.
När jag är färdigutbildad är jag ändå 24, lite äldre.
jajajaj, jag kanske överlever, det lär märkas annars.
För att pigga upp söndagen lite kommer söta bilder från i fredags:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0