tidsoptimist?

Jag slutade klockan tre idag och hade planerat hela dagen väl.
Först skulle jag handla lite snabbt, springa en lite joggingrunda,
äta mat, tvätta och slutligen baka.
Jag har just nu gjort tre av fem och är sönderstressad.
Joggngturen gick bra, trots avsaknaden av gympaskor och med en ej fungerande mp3.
Jag sprang även vilse lite, men det behöver jag inte tala högt om..
När jag sedan skulle äta insåg jag att tvättiden var om tio minuter.
Så jag har lagat mat samtidigt som jag sprungit i tvättstugan.
Där förövrigt inget gick min väg. Fattade inte vad det stod på maskinerna
då allt var utsuddat. Så jag kan möjligtvis ha krympt/missfärgat alla mina kläder.
Det återstår att se...
Just nu är det dock bara lugnt, och jag ska njuuuuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0