upp och ner

Under en enda genomgång idag har jag ändrat åsikt 324234 ggr ungefär.
Ena stunden blev jag väldigt tveksam på om jag verkligen kommer klara detta,
andra stunden var jag sjukt taggad och såg fram emot allt.
Jag får lite smått panik på mig själv. Hoppas jag får lite klarhet i det hela
efter min VFU, för att ha det så här i 4,5 år vill jag absolut inte.

Kort dag, två timmar. Inte för att jag hade något planerat för dagen, men trevligt
att komma hem nu i alla fall.
Tänkte plugga klart det jag inte hann(orkade) med igår, sedan blir det storstädning.
Måste nog ner till banken en svängis också.
Sammanfattningsvis blir det nog en tråkig dag, men den kommer nog gå snabbt.
SNART ÄR DET FREDAG! :D


Kommentarer
Postat av: mia

kommer du till ronneby imorrn och till hilding? :)

2009-09-24 @ 15:11:14
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0