vuxna människor.

Dagens vuxna. Vad är de att se upp till?
Jag blev så fruktansvärt irriterad idag, folk har inget hyffs!
Min klass består mestadels av människor i åldern 22-30.
Det är vuxna människor. Kan man tro.
Men så fort vi ska ha diskussioner så avbryter de varandra och
gör personliga påhopp när någon har en annan åsikt.
Jag får huvudvärk av allt tjabb.
Likadant när läraren säger "nu är det bara en liten stund kvar",
räknar alla det som att "nu får ni resa er upp och väsnas fast jag fortfarande pratar".
Man hörde inte ens det sista som sas!
Jag blir verkligen trött på sådant. Vuxna, som dessutom ska bli lärare,
vet inte hur man ska uppföra sig i ett klassrum eller på en föreläsning!
Inte så konstigt att samhället ser ut som det gör..

Har varit en okej dag annars, var på en föreläsning om genus och hållbar utveckling.
Rätt kul, skönt att få prata av sig lite också. Får massa ideér som jag vill göra.
Får dock vänta tills jag är utbildad, bara lite knappt 5 år till, he-he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0