-||-

Några tecken på att jag inte riktigt är mig själv:
Hade en riktigt underlig dröm inatt, som jag trodde var sann
när jag vaknade. Var inte på det bästa humöret då alltså..

Har gått hela dagen i tron om att det är onsdag.
Blev riktigt förbannad när försäkringskassan inte hade öppet
idag, det har de alltid på onsdagar ju.

Var på biblioteket och skulle låna lite böcker.
Stoppar därefter lånekortet i apparaten
där kvittot kommer ut. Gick inget vidare..

Träningen. Ja.. finns inte så mycket att säga.
Jag visste inte hur många där var eller vad vi gjorde.

Imorgon får det bli bättre ordning på allt, fy..

Kommentarer
Postat av: mia

tjobidobido!

Ska vi säga... fika klockan sex imorn? :)

2010-04-14 @ 17:17:40
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0