14 abril


Skolan tar kål på mig, trots att jag inte gör så värst mycket.
Ser så mycket fram emot sommaren just nu. Slippa läxor och KURSLITTERATUR.
Har även fått preliminära besked om att jag fått sommarjobb. Skönt att få lite
pengar, men har även ångest då jag inte vill jobba egentligen.
Fick även reda på att jag lär få betala 8000kr till försäkringskassan om
jag jobbar. Men det är det väl värt..

Mötte förresten världens gulligaste tant idag. Exakt som henne ska jag vara
när jag blir gammal. Nästan i alla fall. Lika gullig.

Och skulle jag av någon anledning blir yngre, så vill jag inte bli som
eleverna på snäck. Inte många av dem i alla fall. Lika pigg isf kanske.


Kommentarer
Postat av: miiiiiiiiis

tjaaaaa, var som! Ska se vilka mer som kan oså, men annars kan vi säketr va här, om vi inte vill fika i stan? :)



jobb, vaaart? Tarkett? :)

2010-04-14 @ 22:17:00
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: mia

men då kan vi ses hos nån och dricka vatten eller te istället, haha, vi brukar ändå aldrig ha fika hemma.. :D blire billigt också! Klockan sex sa vi vaaa?

2010-04-14 @ 22:54:47
Postat av: elin

ååhhh grattis till jobbet, fett nice :) du kan du bjuda mig på massa glass i sommar!!

2010-04-14 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0