29 eller 30

Jag är så glad för att våren har kommit.
Var nog 1425 grader häromdagen(i skåne iaf) och det luktade
till och med sommar. Jag gillar't!

Blev en liten flytt igår också. Det gick bra.
Tror allt pappa är glad att jag är här, även om han
aldrig skulle säga det. Och jag tycker såklart det är
skönt att slippa göra allt själv. Men vi får se hur länge
jag stannar.

En halvkul grej är att jag har planerat att åka utomlands snart.
Det är på tiden. Speciellt eftersom pappa nyss skröt om
att han ska till Thailand i december. Fast jag vill nog inte så långt,
en tripp till the UK för att förbättra engelskan hade jag uppskattat.
Eller till Frankrike för att inte prata någon engelska alls, haha.

G'night!


Kommentarer
Postat av: * Em

Om du inte redan sett den, så missa inte hetaste tävlingen just nu! Dem finaste smyckena i vinsten, och du får välja mellan 4a stycken olika! Jag älskar mitt armband som jag fick hemskickat!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

2010-04-30 @ 13:39:33
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: elin

wien kanskeee?

2010-04-30 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0