eleveen

Våren dök upp idag igen. Den har nog svårt att bestämma sig.
Idag händer inte mycket. Har läst hela morgnen och ska nog fortsätta
det. Om ett tag blir det en tripp till Kallinge och träning.
Ikväll är det "50 first dates" på tv. Det var filmen Andreas och jag
såg när vi träffades första gången. För nästan exakt tre år sedan.
Haha.. Får se om han vill se den med mig igen ikväll.
Var ju lite pinsamt sist ;)

(Nu bröt jag mot min "inget-kärlekstjafs-i-min-blogg-regel"
men hoppas ni kan bortse från detta, jag är inte mig själv idag. Tack.)

Kommentarer
Postat av: elin

3 år herre jesus!!! gud vad tiden går. snart är det guldbröllop!

2010-04-11 @ 12:52:31
Postat av: Anonym

Pusss

2010-04-12 @ 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0