en sorgens och en glädjens dag

Okej, jag hade en rätt bra dag. Men den startade mindre bra.
Upptäckte att min cykel var stulen, vilket bidrog till ledsamhet och
enooorm stress till bussen. Och där började folk sega som vanligt
och chaffisen blev så stressad att jag fick gå på gratis. Litet plus där!

Annars har det varit en social dag. Väldigt trevlig.
Kan dock strunta i mitt dietande känner jag.
För det första så hjälper det inte. Hade gått upp 1 kg förra veckan,
då jag inte ätit något onyttigt och tränat jättebra..
För det andra blev det två fikor och senare chips och dipp idag.
Blir man bjuden har jag faktiskt lite svårt att säga nej.
Känns oartigt på något vis.

Jaja, gjort är gjort och jag får acceptera att jag inte kommer
se ut som Eva Longoria i sommar.. Eller någonsin.. ;(

Kommentarer
Postat av: mia

du behöver inte gå ner i vikt dumstrutt, och glöm inte att muskler väger! Det är nog bara ett kilo muskler som har lagt sig på vågen :) strunt i dieter och åt det du mår bra av istället, så mår kroppen också bra. hihi :)

2010-04-21 @ 10:56:14
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: Anonym

skulle jag?? :o nåja, grupptrycket blev för stort och så fick jag ju ett par joggingskor av pappa..................... kände lite press..



ps. du är snyggare än eva longoria

2010-04-21 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0