Last night

Sista natten på Olastorpsvägen ikväll. Känns väldigt kluvet.
Vill ju som sagt inte flytta egentligen, att tänka på att pendla ger
mig mardrömmar. Men vad gör man inte för att träffa sina nära och
kära lite oftare? Tänk om jag aldrig åkt till Ronneby under denna tiden,
då hade jag i princip aldrig sett dem. Inte ens mor och far.
Tror visserligen läget hade varit lite annorlunda
om inte Andreas funnits med i bilden, men så är det nu.

Och det ska väl gå bra. Jag tror faktiskt att jag kommer hamna
här igen innan jag tagit examen. Just a feeling.
Den som lever får se..
Ska väl fortsätta packandet nu, blev dock mycket tråkigare
utan sällskap så kanske ger upp snart.
Men gud vad mycket skit man samlar på sig alltså!
Har sporttoppar från fjärde klass kvar och gamla, trasiga skor.
För "man vet ju aldrig när det behövs", he-he. 

Kommentarer
Postat av: elin

du är så vis min vään :)



ha så kul med flyttenhehe

2010-04-28 @ 00:35:26
Postat av: Andreas

Skyll inte på mig:P

2010-04-28 @ 08:38:05
Postat av: theresesesese

haha, jo adde, för jag hade antagligen stannar kvar om inte vi var tillsammans :D

2010-04-28 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0