tioåttafyra

Jag brukar vanligtvis tycka det är riktigt skönt att vara hemma själv.
Speciellt i huset, då jag inte är det så jätteofta.
Men när det är läskiga filmer på tv:n, då går det inte.
Jag får väldigt lätt mardrömmar och inbillar mig saker och ting.
Igår såg jag "monster", den var inte särskilt läskig, utan bara hemsk.
Och jag har dessutom sett den förut. Men såklart drömde jag om den i alla fall. 
Fast pappa var hemma inatt, så jag lyckades somna om direkt.
Det är jättekul att vara världens mest paranoida person..
Hur slutar man vara det? :(



Bra film dock, den är väl mest hemsk för att den är verklighetsbaserad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh jag kollade på shutter island förra veckan när jag var hemma själv. jag blev så rädd att jag stängde av efter halva och bytte till up. den var såå fin :) och sorglig

2010-04-18 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0