12/1

Sitter här och bävar för morgondagen.
Då blir det att ta tåget vid sju för att vara i skolan
klockan nio. Får jag känna på hur det är att pendla, spännande..
På tal om skola så har jag ju sett mitt schema. Går knappt i skolan
någonting. Eller jo, men oftast tre dagar i veckan med endast två lektioner.
Flyttade jag för det?! Hade lika gärna kunnat pendla då känns det som.
Aja, tycker det blir lite dumt om jag säger upp lägenheten då jag sa
att jag iaf ville bo där till sommaren.
Får skaffa mig en hobby(förslag, tack?!) eller ett jobb.
Sen får alla här hemma komma ner hela tiden och hålla mig sällskap,
låter som en bra plan. Vi får se vad som händer,
ska diskutera med min vise far tror jag.
Nu ska jag vänta på att tiden ska gå så det blir träning, mums!


Kommentarer
Postat av: mia

hobby? Jag har några!



Stöka ner, stäka, baka, laga mat, äta, äta, äta, sitta ner...

2010-01-12 @ 17:44:47
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0