beslutsångest

Börjar gå mig själv på nerverna nu med mitt velande hela tiden.
just nu handlar det om lägenheten, om jag ska säga upp den eller inte.
Jag vill så gärna trivas i Kristianstad!
På sätt och vis gör jag ju det, staden i sig är jättemysig och jag har ändå
rätt nära till allt. En liten storstad ungefär.
Men när man inte funkar med folket som bor där så blir det rätt trist.
Visst, det finns några få som jag kan umgås med, men att hänga
på dem som en svans hela tiden vill jag inte heller göra.
Det är svårt när många i min klass pendlar, då har man ingen tid
att umgås utanför skolan heller.
Att det finns en liten åldersskillnad gör det också lite svårare, man är inte
riktigt på samma nivå.
Det känns bara som att jag ger upp?! Vet varken ut eller in just nu.
Har visserligen snackat om att flytta hit till hösten igen, fast inte själv.
Och på sommaren hade jag säkert spenderat största tiden i Ronneby.
Säger jag upp lägenheten nu så flyttar jag i maj.
Det känns inte som att det blir någon större skillnad hur jag gör, mer än
att jag sparar några tusenlappar(8!!!) på att säga upp den nu..

Jag känner för att gå i ide tills min utbildning är slut.
Låter bra..



Kommentarer
Postat av: Svärmor=)

Klart du ska flytta hem. Känns bättre o ha en glad Therese Ronneby än o veta att det sitter en deppig Therese i Kristianstad=))

2010-01-28 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0