fjortne

Beställde nyss ytterligare böcker, är nu uppe i 1400kr, jättekul.
Att lägga dem pengarna på annat vill jag ju verkligen inte göra(!!!)..

Har kommit fram till att man har alldeles för mycket ansvar när man är 19.
Eller i alla fall jag. För innerst inne är jag fortfarande 14.
Jag känner mig som 14, jag beter mig som 14 och ser nog ut som 14 dessutom.
Och jag ska förväntas ta viktiga beslut som påverkar resten av mitt liv,
och jag ska kunna och veta det här och det här.
Det är inte riktigt vad min fjortonåriga-men-spelar-nittonåriga-hjärna klarar av.
Men jag får väl se det positivt(för det finns ALLTID något positivt):

Jag åker på barnbiljett resten av mitt liv, 9kr i hela skåne, lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0