natten



Sitter som vanligt uppe för länge om kvällarna.
Klockan är i och för sig inte särskilt mycket nu,
men sen så hade jag inte tänkt gå och lägga mig än.
Är inte ens lite trött.
Där kan vi snacka dagens i-landsproblem!

Hoppas det blir bättre tills skolan börjar i alla fall.
Känns som att jag aldrig har gått i skola för att det
var så längesedan. Kommer bli konstigt att inte träffa
alla så ofta igen. Men man vänjer sig och blir deprimerad ist.
Känns bra!
Nejmen, nu hoppas jag att jag får ett jobb eller vad som helst att fylla ut dagarna med, då hade jag inte dött av tristess och ensamhet. Annars finns risken, alltså.
Fast nu har jag duschdraperi, elvisp och mikro, det gör nog livet lättare..

Dags att röra sig härifrån. Måste ladda inför imorgon då
jag ska till träningen. Är det tänkt i alla fall.
Kan sluta lite hur som helst egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0