sjätte

Sitter just nu i min lägenhet och funderar.
Är lite för sjuk för att gå på klassfesten, men tänkte
i alla fall hänga med ut och äta.
Kollade sedan på menyn på internet, och det finns
inget jag äter. Och min budget var inte så anpassad för
prislistan heller. Så får nog bli att jag struntar i det, tyvärr.
Kanske kilar bort sen när de är i lägenheten bortom mitt,
vi får se. Hade visserligen kunnat åka hem ikväll då,
men rätt skönt att vara här. Kan plugga då också.
och sova i min egen säng, muuuums! 
Blir nog en bra kväll alltså.

Var en bra morgon dessutom. Frukost med grabbarna
tackar man inte nej till, inte heller sanning och konsekvenskväll,
som det var igår. haha, fast det hette pyjamasparty.
Var kul i vilket fall, det är det viktigaste ;)

Kommentarer
Postat av: mia

allrajjt :D du kan ju langa över din adress då kanske så får vi se vad som händer, hihi :)



hur många får plats hos dig? :D eller ja duvet vad jag menar :)

2010-01-06 @ 16:49:50
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: miiiis

ååh, det blir bara roligare och roligare och ph, :D:D:D spännande spännande!



är det inte dags för dagens outfit snart? :D

2010-01-07 @ 16:59:02
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0