trettioförsta i första

Det har hänt så mycket att jag inte riktigt minns allting.
Jag sa upp lägenheten, men det visade sig att jag inte alls gjorde det.
Sedan skulle jag åka till Kristianstad igår, men det visade sig att inte alls skulle det.
Jag skulle inte träna idag, men så visade det sig att jag visst skulle göra det.
o.s.v..

Ja, jag har i alla fall bestämt mig för att flytta till Ronneby igen.
Är väl inte direkt överlycklig, men jag tjänar på det i längden.
Som pappa sa, en studentlägenhet i kristianstad är inte särskilt
svår att få tag i, så det är ju bara att flytta tillbaka om jag ångrar mig.
Jag är trots allt bara 19, jag har all tid i världen.
Något positivt är iaf att jag kan fortsätta träna tjejerna sen, faktiskt
det jag (nästan)saknar mest när jag är borta.
Måste ha med det där maktmissbruket att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0