swedish bakery

Fick sådan ångest när jag råkade klicka över på "Biggest looser".
För 3 år sedan tränade jag varje dag, ibland flera gånger om dagen.
Jag hade därför inte TID att äta massa onyttigheter.
Idag har mitt matintag ökat med 100% medan träning sjunkit med 75%.
Jag tror till och med jag har blivit sockerberoende!
Därför måste jag ta tag i detta nu.

Ska även sluta kalasa så mycket. Har gått över styr de senaste gångerna och
det har även blivit att jag gått ut oftare. Vilket även leder till skräpmat.
Och det tär inte bara på kroppen, utan även på på plånboken.
Det blir alltså en vit period(med undantag för nästa helg, hehe..) fram till början
av sommaren tror jag. Ska även försöka sluta med socker och hålla
mig till regelbunden träning. Jag vill inte förbjuda mig själv att göra/äta något,
det brukar inte fungera. Men jag ska försöka låta bli bara.

Därför blir det en lugn helg. Mest plugg och träning.
Kul? Nej. Välbehövt? JA!
Planering inför den 20:e ska nog hinnas med, har lite att inhandla, hoho.


Kommentarer
Postat av: Becka

Ibland är insidorna fula med, hoho!

Jaa, snart är det krishantime! :D partajjjj!:D

2010-03-10 @ 23:05:05
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0