the second of march

Satt och drack mjölk i godan ro nyss, då jag plötsligt satte i halsen
och höll på att kvävas. Fick panik först men efter lite hostande
så blev det bättre och nu mår jag bra igen.
Känns lite tråkigt att ingen är här och stöttar mig i sådana här situationer.
Jag kunde varit död nu. Men ingen hade någonting vetat.
Poor little lonely girl.

Påtal om mjölk sitter jag och skriver min redovisning om choklad till imorgon.
Det gällar att vara ute i god tid, förstår ni!
Nej, jag har ingen självdisciplin..

Kommentarer
Postat av: elin

oj tänk om du dött :(



saknar dig!!!!! (tänkte bara säga det om du (eller jag för den delen) sätter mer mjölk i halsen).

pöss

2010-03-03 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0