tjugosjätte

Suck. Det ordet sammanfattar nog dagen.
Hade en engelskalektion idag, med en åttonde klass.
Den gick ju inte riktigt som den skulle. Blev mycket skrik och spring
och min hjärna var helt mosad efteråt.
Just då tänkte jag:
Pallar jag verkligen det här? Ska jag verkligen bli lärare?

Efter ett träningspass så insåg jag att: ja, det ska jag.
Det var inte mig personligen eleverna var otrevliga emot, och jobbiga
tonåringar är inget ovanligt. Jag var en själv i skolan.
Bara att försöka göra det bättre nästa gång.

Håll tummarna för att jag kommer in på idrottsinriktningen!


Kommentarer
Postat av: mia

misen håller alla sina tummar :)

2010-11-26 @ 23:13:38
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0