1710

När jag hade flyttat till Kristianstad skrev jag att det var bra
att man fick reda på vilka som var ens vänner och vilka som var ens kompisar.
Det var väl det enda som var bra med att vara ifrån dem.
Och nu när jag är tillbaka i Ronneby och alla andra har(eller ska) flytta
känner jag exakt samma sak. Man märker direkt vilka som orkar bry sig
och vilka som faktiskt inte har gjort det någonsin. Men det är bra.
Synd bara att den som jag saknar mest just nu inte ens är i Sverige
utan käkar baguetter och sniglar i Frankrike. Vissa har det bra..(?)

Därför är det extra skönt att ha sin bästa vän i närheten,
snart i samma lägenhet dessutom, kan inte vara gladare över det!

 
p.s till Mia och Sanna: Becka och jag såg Zeus igår, vad fan höll vi på med? haha!


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha störda var vi! Vi borde fixa så att vi kan kolla på ketchup lady med!

2010-10-17 @ 13:43:06
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis
Postat av: mia

haha, SNÄLLA, ta med den när ni kommer hit så vi kan kolla! Undrar också vad vi höll på med, men hur kul var det inte då?! :)



aww, hoppas ni får det bra i lägenheten :) LOVE! hihi

2010-10-17 @ 14:15:18
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: elin

aawwwww tessiii <33333333



snart ses vi igen!! kan skicka upp en snigel om du vill :):)



saknar dig très très beacoup!!!!!!!

2010-10-17 @ 15:59:22
Postat av: Andreas

Ska vi har en inneboende?:O

2010-10-17 @ 17:14:51
Postat av: sanna

haha just det zeus :D

2010-10-18 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0