99

Att skriva dumma och nedvärderande saker i kommentarsfältet är helt onödigt.
Jag tänkte inte godkänna några sådana så lika bra att låta bli helt.
Och jag bryr mig inte om det var ett påhopp på någon annan, spelar ingen roll.
Idioti som idioti. Tack för det.








Efter 9 timmars skola och pendling är jag död.
Men ingen vila för det.
Dags att cykla till träningen om en halvtimme.
Måste bara säga att jag är så sjukt duktig för tillfället.
Har tränat varje dag i två veckor nu, jag ska inte ge upp!
Även om vågen nu visar mer än den gjorde innan, hm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva mer om dint räning? roligare att läsa om du nischar din blogg istället för att skriva om så mycket. Bara ett tips!

2010-09-11 @ 13:04:42
Postat av: mia

vad var det för dum kommentar? :/



jaa, träning tessan! Tips till mig också då. haha :)

2010-09-11 @ 13:31:59
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0