")

Hatar mig själv lite just nu. Mest för att jag slarvar med träning och
mat. Men det är så svårt att göra det ordentligt när man inte känner sig
helt hundra i kroppen. Ingen som har en bra huskur? haha..



Kom på en fiffig grej, ska nog börja träna på tåget. Spenderar
ändå 2 ½ h där varje dag.
Man kan sitta med rumpan precis vid kanten av tågstolen och hålla
balansen så tränar man magmusklerna!
Man kan även träna underarmarna mot borden som finns där.

Enda risken är väl att jag kommer se ut som ett fån,
men det är inte så jätteovanligt ändå.


Kommentarer
Postat av: mia

"eller spänna rumpan när man står och väntar på bussen" haha :D läste det nån gång när jag sökte på rumpträning :(

2010-09-29 @ 22:33:15
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0