ett 7 9



Nu ska jag  göra något som jag egentligen inte vill. Nämligen skriva om politik.
Tycker politik är så fruktansvärt tråkigt och folk blir alldeles för upprörda bara för
att någon är av en annan åsikt.
Tittar på slutdebatten just nu, mest för att jag är osäker på vad jag ska rösta.
Helt ärligt tycker jag partierna mest snackar skit om varandra och
avbryter varandra hela tiden, skärpning!

Det jobbiga är att alla partier har bra poänger enligt mig, men även idotiska förslag.
Jag hade velat göra en egen regering med massa personer från
blandade partier. Men det går ju inte tyvärr.
Därför står jag lika förvirrad som innan, det ser inte ljust ut för söndag.
Det enda jag vet säkert är vad jag inte ska lägga rösten på, nämligen SD eller piratpartiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0