kvällen

Missade träningen idag, mest p.g.a att jag har
haft sån kramp i magen. Hoppas inte jag dör.
Men jag fick lite ångest så tog med mig Sigge på
en lång powerwalk runda ikväll.
Åh, vad jag tycker om mörkret!
Vill bara att det ska bli aningens kallare med, höst - nutack.



Ett träningstips kan faktiskt vara just powerwalk.
Försöker man som jag att gå ner i vikt(bland annat..) så är
oftast powerwalk bättre än en joggingrunda. Nu är vi alla
olika såklart, men det är helt klart så för många.
Så länge man kan prata eller sjunga medans man går
bränner man fett, när man sedan börjar få svårt att göra
det, bli anfådd, blir det mer konditionsträning.
Just so you know!

Kommentarer
Postat av: Cissi

söt vovve! :)

2010-09-14 @ 21:55:06
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0