mörbultad och glad

Precis som jag trodde kom jag hem med en blåtira och en fläskläpp.
Men jag gillar't!
Jag måste ju vänja mig vid att få lite slag, då killarna i klubben inte riktigt
vågar slå mig, för jag är så pass dålig, haha.
Men tjejer däremot, de tar allt i. Så fler träningspass i Sölvesborg hoppas jag på.

En annan kul grej är att vi, Andreas och jag, har bestämt oss för att ta lägenheten.
Fanns såklart både för och nackdelar med den, men fördelarna vägde över rätt mycket.
Så någon gång i veckan blir det till att skriva kontrakt, och jag är kalasglad!


Kommentarer
Postat av: Becka

åh vad kul, jag är där snart och hälsar på:D

2010-09-16 @ 23:45:09
URL: http://nogg.se/rebeckafeldmanis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0