nio och åtta

Vad hände här? Jag försvann ett par dagar, djupt försjunken i mina
engelskaböcker. Det kan vi säga i alla fall. Har tyvärr inte pluggat
något, bara tränat och varit duktig på annat.

På tal om det, så har jag en fundering:
Om man ser någon som går förbi med en riktig kulmage, så säger man
att den personen är fet(?). Säger man samma sak om någon går förbi
med riktigt feta vader? Eller bara jättetjocka armar?
Jag menar fett är ju fett, vart det än sitter, så då borde folk med stora
bröst bli kallade för tjockisar, för det är helt klar bara fett.
Inte för att man ska kalla någon tjockis, men you get my point.
Fråga två: Kan man ha endast knubbiga fötter? Måste se kul ut..

Haha.. Jag får sluta kolla på biggest loser.


Kommentarer
Postat av: magdalena

Hej,



Läste ditt blogg inlägg och skulle bara säga att man kan ha bara enbart feta fötter.



Mvh



Magda.

2010-09-09 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0