fifth of april

Satt och funderade lite på boxningen innan. Hur mycket den(klubben) betytt för mig.
Riktigt jäkla mycket faktiskt.
Jag har varit med där en fjärdedel av mitt liv. Från femton bast till snart 21.
Och har vart med om både blod, svett och tårar där. Från min sida och andras.
Har lärt känna roliga människor, fått åka iväg på kurser och utbildningar, fått undervisa
olika klasser och pusha på tjejerna i min grupp.
Det ger sjukt mycket! Att veta att jag(och uffe) kan få dessa tjejer att komma tillbaka
varje vecka och få dem att tycka att boxning är roligt. Att träna är roligt.



Jag hade saknat det en hel del om jag inte hade haft det kvar.
Puss på Ronneby Boxing Team!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0