22-8



När jag flyttade hemifrån första gången för två år sedan kändes det lite konstigt.
Nästan alla min vänner var kvar hemma och jobbade eller hade semester.

När jag var i Kristianstad kände jag ofta att de hemma inte riktigt förstod hur underligt
det kändes att vara utan dem. Ensam i en stad där man inte hade några nära vänner.
Det uppskattades inte på samma vis när man väl kom hem liksom.

Men nu när alla andra bott i olika städer i ett år känner jag att vi är på samma nivå.
De flesta trivs såklart i sina nya städer, men känner nog samma saknad som jag gjorde förr.

Detta verkar ha lärt oss att visa mer uppskattning och säga vad vi faktiskt tycker om varandra.
Är sjukt glad att jag har allihopa!


Kommentarer
Postat av: mia

<3

2011-08-23 @ 01:12:52
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0