16/2

Idag fick det bli sovmorgon och strunta i skolan.
Hade ändå bara skridskor två timmar(vilket jag får ta igen nästa veckan), så
tyckte det var bättre att vara hemma och vila.

Igår fick jag nämligen en rak höger i pannan som fick världen att snurra framför mig.
Det gick över rätt fort, men sisådär en halvtimme senare så kom det tillbaka
och jag började må illa och bli förvirrad. Har aldrig varit med om det innan.
Så idag har jag grym huvudvärk och får lyssna lite på kroppen faktiskt.

Detta gjorde mig bara lite mer skakis inför lördag, hur ska det gå?!
Måste dessutom gå upp en viktklass. Spännande..

Kommentarer
Postat av: mia

då sitter du hemma och har lika tråkigt som mig idag då? :(



hade verkligen velat se matchen på lördag! Filma lite och lägg upp här sen vettja :) kanske inte du då haha, men nån annan. Eller så kan du ha en liten kamera på hjälmen :))

2011-02-16 @ 14:42:38
URL: http://miadiao.webblogg.se/
Postat av: mia

tror jag glömde skriva att det var från mig :)

2011-02-16 @ 14:43:09
URL: http://www.lastfm.se/user/april1724/journal
Postat av: mia

blev det ens nån kommentar?!!! jaja...

2011-02-16 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0