14:e mars

Har haft en riktigt bra vecka! Tyvärr har jag knappt någr bilder då min  kamera
bestämde sig för att strejka första dagen, men jag lever på minnena, he-he.
(eller så snor jag bilder av de andra senare..)

Ja, vad finns det att säga egentligen?
Har lärt mig åka skidor och längdskidor. (fast inte så bra kanske)
Även åkt snowboard i ett par timmar. (var HUR svårt som helst. Fattade sista 5 minuterna..)
Har varit ute på tur i 9 timmar och velat dö femhundra gånger under tiden.
Ätit god mat!!
Blivit superförkyld.
Umgåtts med människor som är lika galna som jag.
Och haft hur bra som helst!

Nu:
Back to reality och ska strax traska till stationen för skola, yääy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0