222012

Som så många gånger förr är mitt liv kaos. och då blir min hjärna kaos också.
Men jag försöker ignorera det. Ska därför skriva hur vuxen jag blivit istället:
.
+ Jag har köpt min första bil! Visserligen tillsammans med Andreas,
men första bilen jag har spenderat pengar på. Massa vuxenpoäng.
+ Har haft en vit månad. Inte direkt vuxenpoäng kanske, men i alla fall duktighetspoäng.
+ Har länge kört med veckohandling, men nu har vi även gjort veckomatsedel här hemma. Nästan pensionärspoäng på det alltså..

Men..
- Fick börja övningsköra igen då jag kört automatare i två år. 16 again..
- Tråkiga lektioner och tråkiga lärare har resulterat i stor frånvaro på HKR för min del. Mer än det var under högstadiet/gymnasiet tillsammans. MASSA MINUSPOÄNG!
- Vräkte i mig ett kilo lösgodis förra helgen. No comments.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0