Fjortonde Oktober. Fast Såg Att Det Faktiskt Var November..

Jag har en C-uppsats att skriva. Därför så blir det lite tomt här. 
Det faktum att jag inte börjat på den än spelar ingen roll. 
Att den ska vara inne om en månad gör att det är jobbigt att bara tänka på. 
 
Tur att jag har fina vänner som jag kan umgås med så att jag inte bryter ihop!
En weekend hos Elin med snabbvisit hos Sanna, födelsedagsmys hos Sanna med 
coolaste brudarna och tillsist en tripp till Emmy i Eslöv för mer firande. 
Det var jag värd. 
 
Något år sedan. Men samma princip. 

Kommentarer
Postat av: mia

missjo! Ses nån dag nu i veckan?

Svar: Gärna! skickar ett smssss imorgon, håll koll!
Therese

2012-11-20 @ 12:57:30
URL: http://miadiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0