Den andra av februari

Min tur börjar ta slut nu tror jag. Eller jag är rätt säker på det faktiskt
Under hela min utbildning har jag slarvat något fruktansvärt med att plugga. 
Inget alls jag är stolt över, men min hjärna är inte gjord för att studera egentligen. 
Så jag har med andra ord bara haft en nedrans tur i 3, 5 år. 
 
Tills nu.. Det strular med administrationen, vilket inte har med plugg att göra men iaf. 
Jag ska lämna in min C-uppsats på måndag, har ännu inte gjort mina kompletteringar för G ännu. 
Förväntar mig ett U och uppskjutet betyg till hösten.
 
Sen strular en hel del på fritiden också. Jag har tagit på mig för mycket med vikariat
och nu ska jag vara på klubben 5-6 ggr i veckan. Med andra ord: Noll fritid. Noll ork att plugga. 
 
Jag har mått halvkasst i 1,5 år nu. Både av kända och okända anledningar.
Jag har oftast ingen lust att umgås med någon annan än mig själv eller göra något annat
än att sitta hemma alternativt vara på träningen.
Dags att ändra på allt detta kanske, men hur lyckas man med det?
 
Pose-Therese för cirkus 6 år sedan. Naf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0