Öh.. fredag?

Även om det inte riktigt känns så, så lever jag! 
Skolstarten detta året har varit så himla besvärlig och det har strulat en hel del. 
Sen var det bra ett litet tag, men då fick man plugga konstant istället. 
Och nu verkar det strula igen. Så ja, jag är ganska utmattad just nu.. 
Får hålla tummarna på att min praktik med start på måndag blir bättre.
 
Och så blir det såklart mer boxning i helgen, vi går för guld återigen! 
Att man inte uppskattade gymnasietiden mer.
Mizz mah homiezzzz. 

Kommentarer
Postat av: mia

miss homies 2! Ska vi spika en dag när vi ses snart? Vad jag vet är jag friiii hela veckan, jobbar bara kvällen den 28.

Svar: Ja! Kollade mitt schema igen, som det ser ut nu passar torsdag, jag callar you!
Therese

2013-02-24 @ 14:58:30
URL: http://miadiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0