Sextonde

När man gått och mått mindre bra ett tag, så går man väl tillslut in i den emotionella väggen..
Idag hände det som fick det att bli lite för mycket för mig, fick beskedet att jag till våren inte får plugga
Eftersom jag missade en redovisning när jag var i turklandet kan jag inte börja den nya kursen. 
Surt, och även om jag klandrar Högskolan för en hel del så har jag självklart eget ansvar i det hela. 
Tvingar mig själv att se det positivt, även om det är jäkligt svårt just nu:
Mer tid till vikariatet jag fick igår, tid att lägga på en resa kanske. Få ordning på mitt liv är väl prio ett. 
Skönt att veta att man har så fina klasskompisar som ställde upp för mig, även om
det inte hjälpte så värmde det! Och Andreas, min klippa alla dagar. 
 
Det har varit en lång dag, är totalt slut, så blir spännande att se hur träningspasset på 2,5h går ikväll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0