tjugoåtta!

Igår hade jag både en riktigt jobbig och rolig dag. 
Det började med 16 uppvärmningspass i skolan. Ja, 16 stycken. 
Min rygg och mina ben ville dö. Jag ville dö. Men vi försökte bita ihop, 
och efter att ha dragit över tiden väääldigt mycket blev det dags för en 
supertrevlig lunch(middag) i stan med fina klasskompisar.
 
Nästa dipp kom på tåget, då det såklart blev försenat när jag hade tid att passa hemma. 
Satt och stressade utan att egentligen kunna göra något.
Men hann hem i tid och fick en mysig kväll med bästa tjejerna. 
 
Trots att jag är lite halvdeppig för tillfället så är jag väldigt lyckligt lottad
som har så roliga klasskamrater, fina vänner, bästa sambon & familjen,
glad tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0