Första oktober

Känns som att hösten verkligen är på väg. Detta tillsammans med en höstdepp
Denna gång är det dock inte mitt psyke eller min mentalitet som drabbas, utan min kropp. 
I en vecka har jag haft ständig rygg/nackvärk och därtill en ihållande huvudvärk. 
Lägg gärna till illamående och trötthet så är vi i mål. 
 
Ytterligare ett bevis för höstdepp var att jag inatt sov hela 14 timmar! 
Mer än ett halvt dygn! Det har nog aldrig hänt tidigare. 
Att jag dessutom somnade en stund på eftermiddagen är ju fantastiskt. 
 
Med andra ord så känns inte denna tentaveckan helt optimal.. 
GODNATT!
 

Kommentarer
Postat av: pepp-häst

KÄMPAAAAA, LYCKA TILL MED TENTAN :) PEPPEPPEPPEPPEPPEPPEPP - pepp-fika-snart? :)

Svar: Ja! Kommer nog ha fullt upp i veckorna men kanske kan pricka in någon helg? :)
Therese

2013-10-02 @ 18:15:17
URL: http://miadiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0